zondag 21 mei 2017

Voor jou

Voor jou

Hallo blogmaatjes,

Het is al even geleden dat ik nog iets poste 
maar had wat probleempjes om er nog iets op te zetten.
Hopelijk is dit nu opgelost.


Vandaag een kaartje dat ik maakte met snijmallen van Crafters Companion
Het is een kaartje van 14,5 x 14,5 cm
Dat ik gemat heb met designpapier 14 x 14 cm
maar tussen deze 2 lagen heb ik wel aan de zijkant mijn uitgesneden rand geplakt
van Die'sire Edge'ables Doily Lattice


Hierop terug een stuk wit craftpapier van 12,5 x 12,5 cm
met daarop terug designpapier gemat van 12 x 12 cm

Hierna heb ik het versierd met verschillende snijmallen van Crafters Companion


Hier heb ik eerst de Dowton Abbey Ornate Oval Frame gebruikt
met daarop van Die'sire Ornate Garden set


Hierbij heb ik een swirl van de Signature Collection Together Forever
en de blaadjes onder het roosje is van Jpy Crafts Vintage Flourisches Leaf


De woordjes Voor jou zijn van Die'sire
De vlinders op de kaart zijn van de Paper Art van Dutch Doobadoo

Zo dat was het weer voor vandaag en tot de volgende keer

Gebruikte materialen 

                


              




 









2 opmerkingen: